Byta eller inte byta

Ni som hittat hit från den gamla bloggen skriv gärna vad ni tycker. Är det bättre eller sämre här. Andra tips, råd och/eller feedback mottages tacksamt. Jag håller på att jobba med stommen så det kommer säkert att hända en hel del på hur det ser ut här. Nya läsare av bloggen får givetvis gärna också kommentera och komma med tips, råd och/eller feedback.
 
Än så länge har jag inte bestämt var bloggen ska ligga, här eller någon annanstans eller kanske ska den ligga kvar på den gamla portalen?
 
 
 
Birgit. (Snowstreams Mustela Sibirica)

Kommentarer
Postat av: Mari

Spontan synpunkt: Klart bättre bilder och fin layout. Blir ju nästan lite sugen på att byta själv.... För egen del hade jag försökt att välja bort reklamen. Lycka till med valet!

Svar: Tack! Jag gillar också layouten bättre. Framförallt kommer bilderna mer till sin rätt här. Nu har jag testat kaneltricket. Inte populärt men jag tror myrdosan fick dem att forcera hindret. Kika i inlägget så ser du. Kul, du är den första kommentaren jag får svara på. :)
snowstreams.blogg.se

2013-06-04 @ 16:13:33
URL: http://www.unayok.se
Postat av: Jennie

Instämmer med Mari. Gillar layouten och bilderna blir klart bättre.

Svar: Tack! Jag kommer lägga inläggen här tillsvidare. Främst för bilderna. Sedan kommer det förhoppningsvis bli ännu större förändringar. Om jag lyckas lösa det som jag vill. Dyker du upp på någon utställning? Längesedan vi sågs.
snowstreams.blogg.se

2013-06-05 @ 23:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0