Bästisar

Birgit och Varga har verkligen funnit varandra. De är alltid tillsammans. Till och med när de sover har de nästan alltid kroppskontakt. Idag när solen gassade från en klarblå himlen letade vovvarna skugga.
 
 
Så här såg det ut när jag gick för Birgit och Vargas hundgård. Bakdelen hör förstås till Varga.
 
 
Här är det Varga. Det är Birgits bakben man ser. Naturligtvis hade jag makkrot på så att få med båda vovvarna på samma bild var en omöjlighet. Visst är de för söta de här två tjejerna.
 

Kommentarer
Postat av: Tammy

Ååååh, det där ser himla mysigt ut :) Att ligga och vila i skuggan heta varma dagar :)

Vet inte om jag skriver i rätt blogg, men såg att du hade två, så då tog jag denna idag :)

Och här fanns ju massor av härliga bilder, kanon!!


Svar: Tusen tack! Jag blir otroligt rörd och glad över att du som är så duktig fotograf ger beröm för bilderna.
De är så härliga vovvarna. De kan verkligen konsten att njuta av här och nu. Jag kommer lägga bloggen här tillsvidare. Planen är sedan något helt nytt, men det tar nog ett tag till.
snowstreams.blogg.se

2013-06-10 @ 15:50:06
URL: http://imageorama.blogg.se
Postat av: Sofia

Mystjejerna <3

Svar: Det tycker verkligen om varandra. Det är kul att de hittat varandra.
snowstreams.blogg.se

2013-06-10 @ 22:48:02
URL: http://www.123minsida.se/aslakkgardens

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0